el

el

Saturday, November 5, 2011

Lunch At Dave's Deli..

Salam Alls ;) semalam lunch el ajak my friend lunch kat Dave's Deli.. saja belanja my friend lunch. Dave's Deli ni dah pindah kat bawah sebelah saja coffee bean, at Subang Parade. Tempat dia yang baru ni lebih besar dari dulu, decoration nye pun nampak moden and simple.. just nice to hang out with friend..hehehe.

  with my dear friend.. Aida Azwa ;)

 My Fav Beef Risole  with salad and mash patato.. yummy ;p

 With my office mate kak Shedah ;)

 Roasted Chicken with salad and mash patato..

 My Ice Lemon Tea..

New Dave's Deli at Subang Parade

3 comments:

  1. oic.. dari tingkat 1, ke Tingkat bawah ker... dah lama saya tak makan kat situ...

    ReplyDelete
  2. saya sorg je yg xde,..hwa3,.

    ReplyDelete
  3. ha ah dah pindah sebelah coffee bean ler abg che..ok pe kate nnti next time kita pegi lunch same2 bawa sekali amy..hehehe ;)

    ReplyDelete