el

el

Tuesday, September 23, 2014

Hangout With Old School Mate

Assalamualaikum u all.. lame dah el tak update blog ni kan.. agak buzy sikit dengan macam-macam aktiviti lately ni. So hari ni ada masa free boleh la kita update apa yang banyak dah tertinggal kannn..
 
Last Saturday Nurul ajak jumpa dengan kawan sekolah.. lama dah tak jumpa dengan linda ahmad ni. Dia kawan sekolah el dari rendah hingga menengah tp kita orang tak sama kelas la. Kita orang berdua ni masa kecik2 zaman sekolah banyak lah wat benda yang gila2.. memang nakal sangat ekekeke.. and my mum masih ingat dia lagi sebab ada satu peristiwa tu kita orang main badminton kat umah el then si linda ni pegi baling seliper atas bumbung.. huhuhu of course la my mum akan ingat, dia akan cakap 'owh budak yang baling seliper atas bumbung tu yer' ehehehehe..
 
Kita orang janji nak jumpa kat The Manhattan Pyramid petang sabtu tu. Bila jumpa memang kita orang je yang kecoh kat situ.. linda tu memang brutal yang lagi dua orang tu ala2 ayu gitew.. el dengan linda memang brutal pun.. akakaka !!!
 
 
 Inilah kawan2 sekolah ku..
 
 Cun kan nurul ni tapi tak ada boyfriend lagi.. pelik plak kita ehehe.. ni dia baru abis kelas belajar makeup dengan makeup artis dato' siti nurhaliza.
 
 Bergambar dulu sebelum tiba nya makanan kami.
 

 

 Coktail Ocean Blue drink.. sedapppp sangattt
 
 Appetizer mushroom
 
 Kita orang share makan Platter je ni pun dah banyak
 
 Ini lah dia Linda Ahmad.. kawan gila2 ku hahaha.
 

 Tengok tu posing dasyat tul lah budak nihh !!
 
 

No comments:

Post a Comment