el

el

Thursday, January 27, 2011

Sep, 2010 - Jan, 2011...

Sejak dari raya tahun lepas sampai la sekarang, tak putus2 customer menghantar baju untuk sulaman manik. Ingat kan minggu ni nak la rest sekejap dari menjahit manik, tengok2 ada pula customer hantar untuk pakai ahad ni...ingat kan dah settle kan baju customer ni da abis la...dapat la rest tengok2 malam tadi dapat sms ada pula kawan adik nak hantar baju untuk jahit manik...fuuhhh, letih sangat2 ni bila la agak nya dapat rehat kan..

Tapi tak pela munkin da rezeki kan, datang tak putus2 pula tu..alhamdullilah la. Nanti wekeend ni i need to go to spa..nak manja kan diri dan relax, mesti best kan baru la badan terasa fresh. Selalu nya el akan pergi ke Alamia Spa di Summit, Subang Jaya. Kat situ suami isteri boleh manja kan diri sebab tukang urut nya pun suami isteri yang buat. Dulu di kenali sebagai Bali Spa tapi telah ditukar nama. Agak lama jugak la el tak pergi spa. Maklum la asyik buzy je dengan keje dan jahit manik.

Munkin tahun ni dapat rezeki yang tak disangka2 kot..we just have to wait and see...moga2 segala urusan pada tahun ini berjalan dengan lancar semua nya kan...and hopefully el dapat baby tahun ni..hehehe ;P

No comments:

Post a Comment