el

el

Tuesday, December 24, 2013

Flashback 2013

Assalamualaikum :)
 
Pantas sungguh masa berlalu dah nak masuk tahun 2014. Tetiba terfikir apa yang telah aku capai pada tahun ini ataupun apa yang berlaku dalam hidupku pada tahun 2013.. rasa macam tak ada apa sangat tapi aku nak list down juga apa yang aku kecapi pada tahun ini.. ahahaha.
 
1) Januari 2013 - aku telah ke Vietnam.. memang best bila pegi holiday ni kan.. ehehe.
 
2) April 2013 - en. huby telah di naik kan pangkat "Penolong Jurutera" yang sebelum ini pelukis pelan.. alhamdullilah rezeki darinya.
 
3) Ogos 2013 - aku berpindah ke jabatan yang baru.. unit latihan & peperiksaan, khidmat pengurusan. Masuk je sini memang aku dah banyak berjalan.. sehingga setakat ni dah 3 tempat aku pegi, Melaka, Johor & Singapore memang best la wehuuu..

4) Oktober 2013 - pindah ke rumah baru! di shah alam.

5) Disember 2013 - akhir nya sampai juga ke Universal Studio Singapore. Memang teringin sangat nak pegi tapi bila dah masuk aku plak rasa macam biasa hahaha. Tapi yang 4D transformer ride tu memang superb la! barang-barang mahal la anyway beli tuk family and close friend sudahhh.. ;p

No comments:

Post a Comment