el

el

Tuesday, December 31, 2013

Koleksi Jam En. huby

Kalau korang nak tahu, en.huby kita ni memang suka kumpul jam. Ntah sejak bila la dia start suka mengumpul jam nih. Tapi aku perasan sejak aku hadiah kan en.huby jam dari jenama Fossil. Sejak dari tu en.huby memang suka sangat jam dari jenama Fossil ni.. siap minta advance present lagi tue.. hahaha.

 So inilah en. huby punya watch collection's.. banyak kan?? ni pun nak bertambah lagi tuuhh!!

 This is his 1st watch yang aku bagi..

 Yang ini pulah jam hantaran, aku bagi tapi en. huby tak pernah plak pakai.. maybe macam jam otai2 kot ahaha..

 Ini hadiah anniversary  berape tahun yang lepas.. hahaha tak ingat dah!!

Birthday present for en. huby this year

 Anniversary present for en. huby this year juga

 Aku pun bukan nya suka collect jam ni.. tapi tanpa aku sedar rupa-rupanya aku pun dah ada lebih dari satu jam.. huhuhu present dari en.huby. Sekarang ni memang aku nak kena beli watch box from Fossil la nampaknya ehehe yela mana tak nya jam en.huby + aku nyer pun dah belebih-lebih..

 This watch is a present from my dad.. jam ni kalau tak silap aku dah hampir 10 tahun aku pakai hah lama kan?? Traser ni jam buatan Swiss kalau korang nak tahu. Dapat jam ni pun sebab ayah aku yang jual jam ni.. ada la dia buat business jual jam jenama ni dulu.


This one en. huby bagi for present few years ago..

 Anniversary present from en. huby.. love it!!

Leather Watch Box dari Fossil ni cantik juga untuk letak jam kami yang banyak ni.. ekekek tapi harga tu yang tak tahan nak tahu berape harga Nye??.. RM 799 tuh!


 Cantik tak jam ni??

 Ke yang ini cantik?? hehehe..

Yang ni rasanya en. huby mesti suka..
 

Charm Bracelet.. cantik kan!

 
 


No comments:

Post a Comment