el

el

Monday, January 6, 2014

Suplement From Shaklee

Dah seminggu aku try supplement dari Shaklee ni. Sebelum ni memang aku dah banyak try produk2 supplement yang berada di pasaran. Sekarang ni aku amik Alfafa Complex & GLA Complex untuk kesihatan.
 
1) Alfafa complex - mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Mengurangkan toksin dan merendahkan kolestrol.
 
2) GLA complex - melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan tanda-tanda putusnya haid. Mengurangkan symptom biasa seperti gatal, bengkak dan sakit sendi.
 
Last few month ago ada juga try maixara ini. Ada kawan yang tegur kulit muka Nampak macam cerah tapi aku rasa macam sama jer.. hehehe. Yang ni selain untuk kulit bagus untuk dalaman juga bagi mencegah cancer.
 
Yang aku rasa bagus dan sesuai dengan badan yang 1st dulu aku penah try Monavie. Minuman jus ni bila aku minum time puasa dulu bila bangun je sahur memang tak rasa penat langsung, yelah memandang kan aku ni kan dulu amik tempahan jahit manik sampai ke pagi la menjahit beads tu hah.. bila time nak raya banyak juga tempahan. Kadang-kadang tu tidur sampai pukul 3 - 4 pagi pun ada. So bila amik monavie ni bila bangun sahur badan rasa ringan je.. dan tak rasa penat. 1 botol ni RM 100 lebih.. dah tak ingat berape harga nya.. haha cuma boleh tahan dalam seminggu je. Banyak bajet tu huhuhu.
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment