el

el

Thursday, February 6, 2014

PARFUME

Tetiba teringat dengan perfume yang aku penah pakai dulu.. dulu rajin la beli perfume mahal-mahal.. tapi sekarang ni dah malas.. yela bila fikir-fikir balik macam membazir je beli mahal-mahal untuk pakai harian kan?? kalau nak pakai untuk pegi event ok la ye dok.. sekarang ni untuk pakai harian aku banyak beli perfume murah-murah jer.. kadang2 kat AVON kadang-kadang tu aku suka juga beli yang murah macam yang di jual kat Langkawi dan Bandung tapi tahan lama yea sampai ke petang.. hah yang jenis macam tu la aku banyak memborong.. ehehe.
Antara perfume yang pernah aku pakai dulu-dulu..
 Anna Sui Butterfly
 Anna Sui Dolly

 Ingat lagi perfume Gucci ini aku dapat masa tebus point Bonus Link.. walahhh lah!
 Perfume ni aku beli masa aku dapat gaji sambilan dulu.. pelik kan masa sambilan gaji ciput tapi boleh plak aku beli perfume mahal macam nih.. sekarang ni gaji banyak pun tak ada nak beli plak.. huhuhu
 Nih perfume masa hantaran kawin dulu..
 Perfume ni pula my sister yang bagi.. best bau dia.. minat sangat dengan latest perfume dari Marc Jacobs ni yang Dot tu.. botol dia semua lawa-lawa gila kan??
 Chole ini one of my favourite.. mahal la harga dia.. beli kat Bandung sampai 2 botol murah punya pasal tapi bukan yang ori la.. kat Collector Parfume jer.. hehehe
Yang ni Armani diamond.. ada juga beli 1ooml kat Bandung..

 Perfume ini beli online.. bau dia keras sangat la.. tak best lorrr

Flora ni best.. lembut je bau dia and so fresh..



No comments:

Post a Comment