el

el

Monday, February 10, 2014

SKY PARK ONE CITY

Hari Sabtu lepas Sofea tido umah aku.. dia anak buah yang paling rapat dengan aku.. sebab dari baby lagi aku jaga dia sampai la dia dah darjah tiga sekarang masih rapat dengan aku. Selalu juga Sofea sleep over kat umah aku. Sabtu baru dia tido umah aku.. semalam ahad saja bawa Sofea jalan-jalan kat One City.. satu mall baru dekat dengan area umah aku. Bawa dia pergi tengok movie.. I, Frankenstein.. bukan main layan lagi dia tengok action and horror movie tu.
Lepas tengok movie aku dan mie bawa la Sofea jalan-jalan kat Sky Park yang terletak di atas bangunan One City ni.. sangat cantik landscaping Nye.. kat atas tu juga ada restaurant dan bar.. yang scary Nye ada lantai kat tengah-tengah bangunan tu bila korang pijak atas tu boleh Nampak sepuluh tingkat ke bawah okey.. so siapa yang gayat jangan la sesekali tengok.. huuuuu
 

 Sofea anak sulung abang ku..
 







 See throw floor.. sepuluh tingkat ke bawah boleh Nampak..
 
 

 

No comments:

Post a Comment