el

el

Thursday, July 10, 2014

Hanger Dari Ikea

Hari tu el ada beli hanger kayu dari Ikea untuk gantung tudung-tudung el.. nak cari design yang lama tu tengok-tengok dah tak adalah, sekarang ni Ikea keluarkan design hanger kayu yang baru. Sebab nak susun balik semua tudung-tudung el yang tak kemas tu el pun belilah tapi dah berminggu tak sempat lagi nak susun atur tudung-tudung el tu.. malam tadi seblum tidur sempat jugalah membelik-belik tudung dan terus kemas. Satu hanger el letak dalam 2-3 colour tudung lah.. kalau nak letak 1 tudung 1 hanger memang alamat nya penuh la almari kak ton ni hah ahahaha..
 
Malam tadi bermula lah operasi mengemas dan susun atur balik tudung-tudung ku dengan hanger baru.. ehehehe. itu pun ada lagi kat tempat lain ada shawl dan anak tudung yang jarang pakai di letak kan di dalam laci almari yang lain tak susun-susun lagi.. cuma lipat dan letak dalam ruang kotak kain bekas Ikea.. nantilah ada masa free-free tu el kemas balik cantik-cantik huhuhu...


 Selalu nya el akan gantungkan semua tudung-tudung macam ni lah.. benda gelung bulat ni banyak jual tuk gantung tudung.. tapi bila masuk dalam gelung ni kat bahagian tudung tu memang akan berkedut.


 Hanger Ikea yang baru.. alamak malam tadi lupa la amik gambar hanger Ikea yang lame tu.. ehehehe


 Bila tudung dah gantung Nampak kemas je kan dan dah tak berkedut huhuhu.. takyah la pagi-pagi nak menggosok tudung lagi kan.
 
 
Bila gantung kat dalam wardrobe pun Nampak kemas kan dan tak makan banyak space.. just the way I like it !!
 
 
 
 
 
 
Love,
elle

No comments:

Post a Comment